Co te baby?

Czyli co porabiałyśmy przez naszą nieobecność.

Cześć przyjaciele!

Trochę nas tutaj nie było… Niestety wszystko, co dobre kiedyś się kończy. Postanowiłyśmy oficjalnie zamknąć babateamowy rozdział w naszych życiach i z tej okazji powstał ten krótki post. Jesteście ciekawi, co działo się z nami przez okres nieobecności? Czytajcie dalej 🙂

Kasia:

Wciągnął mnie wir życia i nie chce puścić, więc krok po kroku go oswajam 😉 Pamiętacie jak w pierwszym poście pisałam, że piszę pracę licencjacką? No to teraz magisterską! Trzymajcie proszę kciuki 🙂 Oprócz tego wchodzę coraz świadomiej w świat less waste i kuchni roślinnej, więcej skupiam się na sobie i bliskich mi relacjach oraz piekę. No właśnie! Zapraszam Was na moje Instagramowe konto @yeast_dobrze, gdzie piekę drożdżowe cuda oraz chleby i buły na zakwasie. To moje uzależnienie! Ściskam Was i dziękuję za tę wspólną przygodę na babateam ❤

Natka:

Nadal studiuję psychologię (ostatni roku nadciągam!), irytuję ludzi i popisuję fantastykę. Coraz więcej czasu poświęcam rozwojowi marketingowemu i pisarskiemu. Tak się złożyło, że wydałam ebooka — antologię opowiadań „O czym szepcze Pałac w Gądnie?„. Dalej jest superkowo, magicznie, coraz bardziej wegańsko i w zgodzie z naturą. Powoli ruszam z własnym blogiem. Widzimy się na natce.pietruszki!

Również dziękuję za to, że z nami byliście — za każdy przeczytany post, wysłany e-mail, napisany komentarz. Mam nadzieję, że nadal będziecie nas odwiedzać, ponieważ strona zostaje nienaruszona 🙂

PS jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam do wypełnienia badania na moją magisterkę. Tematyka to „Związek cech osobowości i postaw proekologicznych u kobiet i mężczyzn”. Wypełnienie kwestionariusza zajmuje ok. 15-20 minut. Będę mega wdzięczna za każdą odpowiedź ❤

Życzymy Wam dużo zdrowia, serdeczności, miłości do siebie i innych, akceptacji, pozwalania sobie na popełnianie błędów, odpoczynku i wiary w siebie.

babateam